Výběr správného wellness hotelu

Uvolnit se, relaxovat, udělat něco dobrého pro své zdraví a z obrovského množství více než 1000 wellness nabídek vybrat ten správný wellness hotel. Většinou začneme hledat na internetu a brzy se ocitneme na domnělých objektivních recenzích zákazníků.


A když i to nepomůže, zeptáme se svých přátel.  Ruku na srdce: „  wellness“  nevypovídá vůbec nic o skutečné nabídce, vybavení nebo službách. Výběr správného wellness hotelu je jako rovnice o dvou neznámých. Aktuální on-line dotazníkové šetření digitální ankety marketagent.com ukazuje, že u wellness pobytu vedle  cena/výkon, hygieny, a přátelského personálu, se počítá ještě něco jiného : 

Odpovídá realita inzerované nabídce? Neboť téměř 1 000 oslovených rakušanů  již jednou naletělo na lákavou nabídku.  V přebytku mnoha nabídek hledají  tito spotřebitelé pomoc pro svá rozhodnutí.  Přibližně 60% si přeje jistotu bez zdlouhavého hledání a důvěřují certifikátům kvality, které vnímají jako orientační pomůcku.

Ve wellness hotelu musí být samozřejmě vybavení, strava, hygiena, v naprostém pořádku. Celkový paket trvalého uspokojení hostů však spočívá ve více aspektech:

Wellness nebo léčebné zařízení  a jeho lidé by měly být vzory, podnikatelská filosofie a strategie musí ladit a být typická pro daný region. Důležitý je systém stálého zlepšování, inovace nebo interní komunikace. Hosté musí cítit, že jejich každičká prosba je vážně vnímána a brána v potaz ještě během jejich pobytu. Všechny tyto faktory vypovídají o celkové kvalitě. 

 

ÖQA - překlad z  časopisu - AVIDA  THERMEN, SPA, WELLNESS

 

Roman Taťák